Flyreiser avtales i henhold til Ryanairs regler direkte mellom sluttkunden og Ryanair. Av den grunn vil all kommunikasjon fra flyselskapet gå direkte til deg. Hele reisen din (fly og hotell) er imidlertid dekket av pakkereiseloven og ved eventuelle forsinkelser eller kansellerte fly vil vi arrangere en ombooking med det første beste alternativet. Det er imidlertid viktig at du umiddelbart kontakter vårt vaktteam i tilfelle problemer, slik at vi kan hjelpe.
Ofte stilte spørsmål
Hvor finner jeg flybillettene mine?
Du har mottatt en e-post fra Ryanair med flybillettene dine i forbindelse med bestillingen. Du kan også hente flybillettene dine på følgende side: https://www.ryanair.com/ (velg "Reservasjonsnummer" i menyen som et påloggingsalternativ)
Flyet mitt er kansellert og jeg har blitt tilbudt ombestilling eller refusjon. Hva gjør jeg?
Kontakt vår kundeservice på telefon +47 356 88000. Siden reisen din er beskyttet av pakkereiseloven, har du rett til å bli ombooket med den første beste flyreisen og du trenger ikke akseptere tilbudet du mottok fra Ryanair. Hvis du aksepterer et tilbud fra Ryanair, vil du ikke kunne få kompensasjon for for eksempel tapte dager. Flyteamet vårt er tilgjengelig fra 06:00 til 23:00 hver dag hele året.
Flyet har blitt forsinket med noen timer, hva skjer med min transfer?
Vi følger alle flyvninger og varsler hoteller og transferselskaper om ruteendringer.
Må jeg sjekke inn online?
Vi anbefaler at du sjekker inn online. Du gjør det på følgende side: https://www.ryanair.com / (velg "Reservasjonsnummer" i menyen som et påloggingsalternativ)
Jeg er ikke fornøyd med flyreisen og ønsker å kreve kompensasjon for forsinkelsen
Du krever kompensasjon direkte fra Ryanair på følgende side: https://onlineform.ryanair.com/no/no/eu-261. Vi hjelper gjerne hvis du ønsker det. Kontakt vår kundeservice i så fall.